CANISTERAPIE

Canisterapie 13.listopadu

V canisterapii bylo fajn, byly tam 3 fenečky - Barbie, Čilinka a Fejsi. Byla jsem tam s Anetkou a Kamčou. Ležely jsme na dece s pejsky,  hladily jsme si je a povídaly jsme si s paní, co pejsky přivedla.   A dostali jsme pexeso s obrázky pejsků.

Natálie Gajová 5.A

canisterapie1   canisterapie2


 

 

Canisterapie

Ve středu 6.11. jsem byl vybrán na canisterapii. Byl jsem na skupinovém povídání i na polohování. Nejraději ze všech psů co k nám jezdí, mám Flíčka. S paní Andreou co canisterapii provozuje, se znám už od první třídy a tak si vždycky povídáme, co je nového. Povídali jsme si o psech i o jiných věcech. Vykládala mi co obnáší takového velkého psa jako je Flíček vykoupat, co jim dává za jídlo a tak podobně. Canisterapii mám velmi rád a vždy se na ni těším. Příjemně si u ní odpočinu, ale mohla by být častěji.

Martin Havel

canisterapie4   canisterapie3


 

 

Canisterapie v říjnu.

Dne 9.10. přijela Andrejka s pejsky. Canisterapie se zúčastnilo 6 dětí, Ríša, Pavlík, Terezka, Karolínka, Deniska a Románek. Děti se s pejsky nejdříve seznámily, jak se který jmenuje, pak si povídaly s Andrejkou, jak se k pejskům chovat, jak se o ně starat, co vše pejsci potřebují, aby byli šťastní a spokojení, a taky o bezpečném chování k cizím pejskům. Poté si polohování s pejsky užili Ríša, Terezka a Karolínka.

canisterapie5   canisterapie6 


 

 

Canisterapie

Dne 18.9.  proběhla první canisterapie v tomto školním roce. Zúčastnili se jí žáčci 5.B a jak se jim to líbilo? To je nejlépe vidět na přiložených fotografiích :-)

canisterapie7   canisterapie8
canisterapie9 canisterapie10


 

 

Canisterapie

 

Canisterapie je v naší škole velmi oblíbená.
Probíhá většinou co 14dní ve středu. Rozdělena je do dvou bloků. V první části se společně s psovodem-canisterapeutem soustředíme na práci se  skupinou  o velikosti maximálně pěti až šesti dětí se třemi až čtyřmi pejsky. Děti se s pejsky hrají, mazlí se, komunikují se psovodem o pejscích a tak se dozvídají se informace o jejich povahách, přednostech i nedostatcích, jak se pejsek vychovává a cvičí. V další části dochází k polohování dětí.  Přístup  je zde zcela individuální s ohledem na potřeby jednotli

vých dětí.

canisterapie11


 

 

Copyright © 2011 Základní škola a Mateřská škola, Všechna práva vyhrazena.